fotoarts.pl - foto forum :: Zobacz temat - F 55, 300 V czy moze DYNAX 4
forum fotoarts.pl
FAQ :: Szukaj :: Użytkownicy :: Grupy :: Rejestracja :: Profil :: Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości :: Zaloguj :: Czat ( ) :: katalog stron foto

F 55, 300 V czy moze DYNAX 4

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum fotoarts.pl - foto forum Strona Główna -> Fotografia tradycyjna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cyprys

Gość

PostWysłany: Wto Lip 08, 2003 8:54 pm    Temat postu: F 55, 300 V czy moze DYNAX 4 Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

witam wszytskich.
prosze o pomoc. Chcialbym kupic lustrzanke.Jedna z tych, ktore wymienilem w temacie maila. Nie wiem niestety czym mam sie zasugerowac. Musicie tez wiedziec ze jestem w 100 % amatorem. Na ktory sie zdecydowac nie majac zielonego pojecia o tych sprzetach.
dzieki za dobre rady.
pozdrawiam,cyprys Very Happy
Powrót do góry
ish

młodszy wyjadacz
młodszy wyjadacz

PostWysłany: Wto Lip 08, 2003 9:51 pm    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

jakby nie patrzec wszyscy tutaj jestesmy amatorami, poza niektorymi wyjatkami;)

Koniecznie uparles sie na nowy sprzet?
jesli nie to ja, jak zwykle, polecam Canon EOS 50E (plus szklo)- cena mniej wiecej jak 300v z obiektywem

jesli potrzebujesz wiecej informacji wejdz pod

http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&inlang=pl&group=pl.rec.foto

i wpisz interesujacy Cie model aparatu

przeszukaj tez to forum- jest tutaj troche opinii o aparatach z tej polki Wink

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
cyprys

Gość

PostWysłany: Wto Lip 08, 2003 9:54 pm    Temat postu: dzieki Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

w sumie nie uparlem sie na nowy. zajrze na stronke.dzieki.
Powrót do góry
Incuba

Administrator

Pomocy: 42

PostWysłany: Sro Lip 09, 2003 12:07 am    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

ish napisał:

i wpisz interesujacy Cie model aparatu