fotoarts.pl - foto forum :: Zobacz temat - PRAKTICA PLC3 - jak uruchomić??
forum fotoarts.pl
FAQ :: Szukaj :: Użytkownicy :: Grupy :: Rejestracja :: Profil :: Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości :: Zaloguj :: Czat ( ) :: katalog stron foto

PRAKTICA PLC3 - jak uruchomić??

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum fotoarts.pl - foto forum Strona Główna -> Fotografia tradycyjna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skawalkerosso

Nowy Użytkownik
Nowy Użytkownik

Aparat: praktica plc3

PostWysłany: Sro Cze 11, 2008 9:24 am    Temat postu: PRAKTICA PLC3 - jak uruchomić?? Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Witam
Jestem kompletnym laikiem jeżeli chodzi o fotografię analogową ale wczoraj wygrzebałem z jakiegoś kąta stara lustrzankę PRAKTICA PLC3.
Sprzęt dość wiekowy ale wygląda na niezniszczony i nieuszkodzony, wyposażony w (chyba...) obiektyw PENTACON electric 1,8/50mm
Ale nie za bardzo wiem jak uruchomić coś takiego, czy aparat bedzie działał bez baterii?? Czy migawka powinna wogóle reagować??
Gdzie dostać taką nietypową baterię? (bodajże 4,5v)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pucor

Aktywny Użytkownik
Aktywny Użytkownik

Pomocy: 1
Aparat: EOSy, Mamiya, Yashica

PostWysłany: Sro Cze 11, 2008 4:50 pm    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Link do instrukcji obsługi:

http://mikebutkus.com/chinon/praktica/praktica_plc3/praktica_plc3.htm
Powrót do góry
skawalkerosso

Nowy Użytkownik
Nowy Użytkownik

Aparat: praktica plc3

PostWysłany: Czw Cze 12, 2008 12:41 am    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Włącza się zazwyczaj przyciskiem "on/off" a bez bateri gdyby miał działać, to by jej do niego nie wkładali:)
A jeśli jesteś laikiem, to sprzedaj ten obiektyw i kup sobie za to cyfrówke:)
Takie moje zdanie do tego tematu:)

cyfrówkę już mam i chciałbym posmakować trochę fotografii analogowej. A bateria jest w tym modelu tylko do światłomierza.